Forfatter
Tittel Forbruksagentene: slik vekket de kjøpelysten
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Vi kjøper ting i ett sett, selv om vi strengt tatt ikke trenger dem. Hvorfor gjør vi egentlig dette? Hvor kommer ideene fra, om at vi stadig må erstatte fullt brukbare ting med nye? Denne boken handler om hvem og hva som har formet vår tids forbrukersamfunn. Reklamefolk, psykologer, markedsanalytikere, selgere, moteskapere, designere med flere har med ulike motiver fått oss til å kjøpe flere varer. Vi får innblikk i hvordan kunnskap og ekspertise er tatt i bruk for å vekke kjøpelysten og også om hvordan motkrefter er blitt mobilisert.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*001149036
*008091001 2009 a 0 00nob 2
*015 $a0245104$bBIBBI
*020 $a978-82-530-3194-1$bh.$cNkr 349.00
*08231$a306.3$zh$25
*090 $c306.3$dM
*096 $a306.3 M
*10010$aMyrvang, Christine$jn.
*24510$aForbruksagentene$bslik vekket de kjøpelysten$cChristine Myrvang
*260 $aOslo$bPax$c2009
*300 $a316 s.$bill.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register
*520 $aVi kjøper ting i ett sett, selv om vi strengt tatt ikke trenger dem. Hvorfor gjør vi egentlig dette? Hvor kommer ideene fra, om at vi stadig må erstatte fullt brukbare ting med nye? Denne boken handler om hvem og hva som har formet vår tids forbrukersamfunn. Reklamefolk, psykologer, markedsanalytikere, selgere, moteskapere, designere med flere har med ulike motiver fått oss til å kjøpe flere varer. Vi får innblikk i hvordan kunnskap og ekspertise er tatt i bruk for å vekke kjøpelysten og også om hvordan motkrefter er blitt mobilisert.
*650 1$aForbrukersamfunnet $1306.3$2BS$9nob
*850 $aSørreisa
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening