Målselv bibliotek

Skritt for skritt: fysisk fostring/kroppsøving i barnehage og grunnskole
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Skritt for skritt: fysisk fostring/kroppsøving i barnehage og grunnskole
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 372.86 M
Eier
  • Målselv
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2007
Noter
  • Fysisk fostring/kroppsøving er en viktig del i utdanningen av førskole- og allmennlærere. Denne boken gir den nødvendige pedagogiske og fysiologiske innsikten som trengs i utdanningen og for det daglige arbeidet i førskole og skole. Også interesserte foreldre kan ha nytte av boken. All teori munner ut i praktiske eksempler og/eller oppgaver, og boken kan derfor fungere også som idébok. Blant de temaer som behandles, er alderstypiske utviklingstrekk, observasjon og analyse, leke- og læringsmiljø og bevegelseskommunikasjon. Forfatterne understreker betydningen av bevegelse og ulike bevegelsesformer i arbeid med barns vekst og utvikling, og gir et grunnlag som kan være til hjelp for det enkelte barns personlighetsutvikling. Denne utgaven er revidert og mange av tekstene er nyskrevet. 1. utg.: 1991 Har bibliografi, innholdsfortegnelse, register
ISBN
  • 978-82-412-0444-9
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam         1 
*001197083
*008       2007           a     0    00nob 2
*015  $a0187130$bBIBBI
*020  $a978-82-412-0444-9$bh.$cNkr 398.00
*08231$a372.86$zh$25
*096  $a372.86 M
*100 0$aMoen, Ellen$d1925-$jn.
*24510$aSkritt for skritt$bfysisk fostring/kroppsøving i barnehage og grunnskole$cEllen Moen og Kjersti Berggraf Jacobsen
*250  $a5. utg.
*260  $aNesbru$bVett & viten$c2007
*300  $a304 s.$bill.
*503  $a1. utg.: 1991
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register
*520  $aFysisk fostring/kroppsøving er en viktig del i utdanningen av førskole- og allmennlærere. Denne boken gir den nødvendige pedagogiske og fysiologiske innsikten som trengs i utdanningen og for det daglige arbeidet i førskole og skole. Også interesserte foreldre kan ha nytte av boken. All teori munner ut i praktiske eksempler og/eller oppgaver, og boken kan derfor fungere også som idébok. Blant de temaer som behandles, er alderstypiske utviklingstrekk, observasjon og analyse, leke- og læringsmiljø og bevegelseskommunikasjon. Forfatterne understreker betydningen av bevegelse og ulike bevegelsesformer i arbeid med barns vekst og utvikling, og gir et grunnlag som kan være til hjelp for det enkelte barns personlighetsutvikling. Denne utgaven er revidert og mange av tekstene er nyskrevet.
*650 1$aKroppsøving$xUndervisning$0før- og grunnskolen$1372.86$2BS$9nor
*700 0$aJacobsen, Kjersti Berggraf$emedforf.$jn.
*850  $aMålselv
*900 0$aBerggraf Jacobsen, Kjersti$zJacobsen, Kjersti Berggraf$9nor
*950 0$aIdrett og sport$xUndervisning$zKroppsøving$0grunnskolen$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
ex 1Tilgjengelig Målselv bibliotek372.86 M