Senja bibliotek

Barn, bevegelse, oppvekst: betydningen av fysisk aktivitet for småskolebarns fysiske, motoriske, sosiale og kognitive utvikling
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Barn, bevegelse, oppvekst: betydningen av fysisk aktivitet for småskolebarns fysiske, motoriske, sosiale og kognitive utvikling
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 613.7 M
Eier
  • LENVIK
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2005
Noter
  • Undertit.: betydningen av fysisk aktivitet for småskolebarns fysiske, motoriske, sosiale og kognitive utvikling. Boken handler om fysisk aktivitet i norske småskolebarns hverdag og om betydningen fysisk aktivitet har for barns utvikling. Boken bygger på resultater fra forskningsprosjektet Barn # bevegelse # oppvekst som har fulgt 100 barn og deres familier fra første til fjerde klasse i årene 2000-2004. Prosjektet belyste mange sider av barns og barnefamiliers hverdag, og forfatterne har her satt prosjektet inn i en nasjonal og internasjonal sammenheng. Illustrert med fargefotografier. Har litteraturliste. Medforf. : Kari Aasen Gundersen. Kol.ill. 95 s. Hf. 2005. Bibliografi: s. 86-95
ISBN
  • 82-7286-166-6
  • 8272861666
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam         1 
*00127690
*008060227                a     0    00nob 2
*015  $a0162469$bBIBBI
*020  $a82-7286-166-6$bh.$cNkr 200.00
*020  $a8272861666
*08231$a613.7$zh$25
*096  $a613.7 M
*100 0$aMjaavatn, Per Egil$jn.
*24510$aBarn, bevegelse, oppvekst$bbetydningen av fysisk aktivitet for småskolebarns fysiske, motoriske, sosiale og kognitive utvikling$cPer Egil Mjaavatn, Kari Aasen Gundersen
*260  $aOslo$bAkilles$c2005
*300  $a95 s.$bill.
*505  $aBibliografi: s. 86-95
*520  $aUndertit.: betydningen av fysisk aktivitet for småskolebarns fysiske, motoriske, sosiale og kognitive utvikling. Boken handler om fysisk aktivitet i norske småskolebarns hverdag og om betydningen fysisk aktivitet har for barns utvikling. Boken bygger på resultater fra forskningsprosjektet Barn # bevegelse # oppvekst som har fulgt 100 barn og deres familier fra første til fjerde klasse i årene 2000-2004. Prosjektet belyste mange sider av barns og barnefamiliers hverdag, og forfatterne har her satt prosjektet inn i en nasjonal og internasjonal sammenheng. Illustrert med fargefotografier. Har litteraturliste. Medforf. : Kari Aasen Gundersen. Kol.ill. 95 s. Hf. 2005.
*650 1$aBevegelse$xBarn$0personlig helse$1613.7$2BS$9nob
*650 1$aRørsle$xBarn$0personleg helse$1613.7$2BS$9nno
*700 0$aGundersen, Kari Aasen$emedforf.$jn.$wGundersen, Kari Åsen
*850  $aLENVIK
*900 0$aAasen Gundersen, Kari$wÅsen Gundersen, Kari$zGundersen, Kari Aasen$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
ex 1Tilgjengelig Senja bibliotek613.7 M