Forfatter
Tittel Skolen som læringsarena: selvoppfatning, motivasjon og læring
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Forfatterne belyser læring fra ulike perspektiver og gir en innføring i de sentrale teoriene. Boken tar for seg sentrale spørsmål knyttet til læringsmiljø, læringsstrategier og organisering av undervisning. Den reiser spørsmål om hvordan læringsmiljøet i skolen kan legges til rette for gode læringsprosesser. Spørsmålene drøftes med utgangspunkt i teori og nyere forskning.
Bibliografi: s. 256-275
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001212nam 22002411 450
*001289073
*00520110303234000.0
*008050627 2005 a 0 00nob 2
*015 $a0155888$bBIBBI
*020 $a82-15-00564-0$bh.$cNkr 329.00
*08231$a370.153$zh
*08231$a370.154
*096 $a370.153 S
*100 $aSkaalvik, Einar M.$d1941-$jn.$wSkålvik, Einar M.
*24510$aSkolen som læringsarena$bselvoppfatning, motivasjon og læring$cEinar M. Skaalvik og Sidsel Skaalvik
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2005
*300 $a276 s.$bfig.
*505 $aBibliografi: s. 256-275
*520 $aForfatterne belyser læring fra ulike perspektiver og gir en innføring i de sentrale teoriene. Boken tar for seg sentrale spørsmål knyttet til læringsmiljø, læringsstrategier og organisering av undervisning. Den reiser spørsmål om hvordan læringsmiljøet i skolen kan legges til rette for gode læringsprosesser. Spørsmålene drøftes med utgangspunkt i teori og nyere forskning.
*650 1$aPersonlighetsutvikling$0pedagogisk psykologi$1370.153$2BS$9nob
*650 2$aMotivasjon $0pedagogisk psykologi$1370.154$2BS$9nor
*700 0$aSkaalvik, Sidsel$d1942-$emedforf.$jn.$wSkålvik, Sidsel
*850 $aLENVIK
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening