Forfatter
Tittel Tall og tanke: matematikkundervisning på 1. til 4. trinn
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Hva skal elevene lære i matematikk i skolen? Hvordan kan man som lærer støtte opp om og øke elevens matematiske forståelse og kompetanse? I denne boka viser forfatterne hvordan lærere i matematikk på barnetrinnet kan utfordre, motivere og inspirere sine elever. Boka innholder konkrete eleveksempler og forslag til diskusjon med elevene.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001182nam 22002411 450
*001289084
*00520110303234400.0
*008 2010 a 0 00nob 2
*015 $a0254262$bBIBBI
*020 $a978-82-05-37170-5$bh.$cNkr 499.00
*08231$a372.7$zh$25
*096 $a372.7 S
*100 0$aSolem, Ida Heiberg$d1953-$jn.
*24510$aTall og tanke$bmatematikkundervisning på 1. til 4. trinn$cIda Heiberg Solem, Bjørnar Alseth og Gunnar Nordberg
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2010
*300 $a366 s.$bkol. ill.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520 $aHva skal elevene lære i matematikk i skolen? Hvordan kan man som lærer støtte opp om og øke elevens matematiske forståelse og kompetanse? I denne boka viser forfatterne hvordan lærere i matematikk på barnetrinnet kan utfordre, motivere og inspirere sine elever. Boka innholder konkrete eleveksempler og forslag til diskusjon med elevene.
*650 1$aMatematikk$xUndervisning$0før- og grunnskolen$1372.7$2BS$9nor
*700 0$aAlseth, Bjørnar$d1965-$emedforf.$jn.
*700 0$aNordberg, Gunnar$emedforf.$jn.
*850 $aLENVIK
*900 0$aHeiberg Solem, Ida$zSolem, Ida Heiberg$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening