Senja bibliotek

Veiledning for førskolelærere
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Veiledning for førskolelærere
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 372.210711 C
Eier
  • LENVIK
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2011
Noter
  • Boken har som mål å gi leseren praktisk hjelp til å komme i gang med veiledning. Den kan brukes i veiledningsopplæringen i førskolelærerutdanningen og vil også være et nyttig redskap i kompetanseutviklingen i barnehagen og for førskolelærere som ønsker å utvikle seg som veiledere. Boken kan også brukes i videreutdanningen i veiledning, og deler av den vil ha relevans for studenter i allmennlærerutdanningen. Praktiske eksempler har en stor plass i fremstillingen. Veiledning drøftes ikke isolert, men knyttes til prosesser som refleksjon, danning og læring. Boken drøfter også sammenhengen mellom veiledning, vurdering og skikkethet 1. utg. 2004 Har bibliografi, innholdsfortegnelse, register
ISBN
  • 978-82-7634-590-2
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam         1 
*001307159
*008                      a          00nob 2
*015  $a0256296$bBIBBI
*020  $a978-82-7634-590-2$bh.$cNkr 329.00
*08231$a372.210711$zh$25
*090  $c372.210711$dC
*096  $a372.210711 C
*099  $c0329.00$d120905$eBS$gNOK$pEAA$u100317$xA
*100 0$aCarson, Nina$d1950-$jn.
*24510$aVeiledning for førskolelærere$cNina Carson og Åsta Birkeland
*250  $a2. utg., 3. oppl.
*260  $aKristiansand$bHøyskoleforl.$c2011
*300  $a186 s.$bfig.
*503  $a1. utg. 2004
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register
*520  $aBoken har som mål å gi leseren praktisk hjelp til å komme i gang med veiledning. Den kan brukes i veiledningsopplæringen i førskolelærerutdanningen og vil også være et nyttig redskap i kompetanseutviklingen i barnehagen og for førskolelærere som ønsker å utvikle seg som veiledere. Boken kan også brukes i videreutdanningen i veiledning, og deler av den vil ha relevans for studenter i allmennlærerutdanningen. Praktiske eksempler har en stor plass i fremstillingen. Veiledning drøftes ikke isolert, men knyttes til prosesser som refleksjon, danning og læring. Boken drøfter også sammenhengen mellom veiledning, vurdering og skikkethet
*650 1$aFørskolelærere$xUtdanning$1372.210711$2BS$9nob
*650 1$aFørskolelærarar$xUtdanning$1372.210711$2BS$9nno
*700 0$aBirkeland, Åsta$emedforf.$jn.
*850  $aLENVIK
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Senja bibliotek372.210711 C