Tittel Den Andre leseopplæringa: utvikling av lesekompetanse hos barn og unge
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Hva slags leseopplæring trenger barn og unge etter at den grunnleggende leseopplæringen i skolen er overstått? Den første lese- og skriveopplæringen har stått i fokus gjennom lang tid, og det med god grunn. Men den andre leseopplæringen er like viktig for at barn og unge skal få fullt utbytte av livet i tekstenes verden.
1. utg. 2002
Har bibliografi, data om bidragsyterne, noter
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001213nam 22002411 450
*001312454
*00520120609070000.0
*008 2012 a 00nob 2
*015 $a0285567$bBIBBI
*020 $a978-82-15-02048-8$bh.$cNkr 379.00
*08231$a372.47$zh$25
*090 $c372.47$dA
*24514$aDen Andre leseopplæringa$butvikling av lesekompetanse hos barn og unge$cAgnes-Margrethe Bjorvand og Elise Seip Tønnesen (red.)$wAndre leseopplæringa
*250 $a2. utg
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2012
*300 $a221 s.$bill.
*503 $a1. utg. 2002
*505 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, noter
*520 $aHva slags leseopplæring trenger barn og unge etter at den grunnleggende leseopplæringen i skolen er overstått? Den første lese- og skriveopplæringen har stått i fokus gjennom lang tid, og det med god grunn. Men den andre leseopplæringen er like viktig for at barn og unge skal få fullt utbytte av livet i tekstenes verden.
*650 1$aLeseforståelse$0før- og grunnskolen$1372.47$2BS$9nob
*700 0$aBjorvand, Agnes-Margrethe$d1969-$ered.$jn.
*700 0$aTønnessen, Elise Seip$d1951-$ered.$jn.
*900 0$aSeip Tønnessen, Elise$jn.$zTønnessen, Elise Seip$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening