Tittel Rom for læring: læringsmiljø og pedagogisk analyse
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Refleksjon og pedagogisk analyse er sentrale begreper i utvikling av skolens læringsmiljø. Med utgangspunkt i forskning viser boken hvordan lærere, skoleledere, pp - rådgivere og skolerådgivere utvikler et positivt læringsmiljø ved bruk av strategien "Læringsmiljø og strategisk analyse". Tekstene henvender seg til lærere, skoleledere, PPT, skoleeiere skoleforskere og studenter på masternivå.
Har bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001077nam 22002051 450
*001324997
*00520130504070000.0
*008 2013 a 00nob 2
*015 $a0333551$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-450-1219-4$bh.$cNkr 369.00
*08231$a371 $zh$25
*090 $c371 $dR
*24500$aRom for læring$blæringsmiljø og pedagogisk analyse$cElin Kragset Vold (red.)
*260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2013
*300 $a244 s.$bkol. ill.
*505 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, register
*520 $aRefleksjon og pedagogisk analyse er sentrale begreper i utvikling av skolens læringsmiljø. Med utgangspunkt i forskning viser boken hvordan lærere, skoleledere, pp - rådgivere og skolerådgivere utvikler et positivt læringsmiljø ved bruk av strategien "Læringsmiljø og strategisk analyse". Tekstene henvender seg til lærere, skoleledere, PPT, skoleeiere skoleforskere og studenter på masternivå.
*650 1$aSkoleutvikling$1371 $2BS$9nor
*700 0$aVold, Elin Kragset$ered.$jn.
*900 0$aKragset Vold, Elin$zVold, Elin Kragset$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening