Loabága girjerádju - Lavangen bibliotek

Hvordan vinne valg [elektronisk ressurs]: moderne politisk kommunikasjon
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Hvordan vinne valg [elektronisk ressurs]: moderne politisk kommunikasjon
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 324.7 S
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2015
Noter
  • Nedlastbar e-bok. EPUB med DRM Sidetallet er hentet fra trykt utg. Denne boka handler om strategisk politisk kommunikasjon sett fra et operativt og faglig ståsted. Forfatteren belyser hva som må til for å vinne valg i en ny tid, hvor politisk kommunikasjon befinner seg i en rivende utvikling. Han gir et innblikk i hvordan ulike politiske partier utvikler sine strategier i arbeidet med å nå velgerne. Boka er delt inn i fire hoveddeler: den første tar for seg planlegging av en valgkamp, del to omhandler hvordan partier og politikere bør posisjonere seg, tredje del tar for seg operativ kommunikasjon og den fjerde delen gir et bilde av hvordan kommunikasjon tas ut til velgerne. Tarjei Skirbekk har i en årrekke jobbet med politisk kommunikasjon og strategi for Arbeiderpartiet. Han er i dag ansatt i Statoil. Har bibliografi, noter
ISBN
  • 978-82-430-0991-2
Tilgjengelige
  • 0/0
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam         1 
*001364158
*007cn 
*008                      a          00nob 2
*015  $a5904$bBS Weblån
*015  $a0444476$bBIBBI
*019  $bga,la,nb,o
*020  $a978-82-430-0991-2$cNkr 279.00
*08231$a324.7$zh$25
*090  $c324.7$dS
*100 0$aSkirbekk, Tarjei$d1971-$jn.
*24510$aHvordan vinne valg$bmoderne politisk kommunikasjon$cTarjei Skirbekk$helektronisk ressurs
*260  $aOslo$bSpartacus$c2015
*300  $a1 elektronisk tekst (359 s.)
*500  $aNedlastbar e-bok. EPUB med DRM
*500  $aSidetallet er hentet fra trykt utg.
*505  $aHar bibliografi, noter
*520  $aDenne boka handler om strategisk politisk kommunikasjon sett fra et operativt og faglig ståsted. Forfatteren belyser hva som må til for å vinne valg i en ny tid, hvor politisk kommunikasjon befinner seg i en rivende utvikling. Han gir et innblikk i hvordan ulike politiske partier utvikler sine strategier i arbeidet med å nå velgerne. Boka er delt inn i fire hoveddeler: den første tar for seg planlegging av en valgkamp, del to omhandler hvordan partier og politikere bør posisjonere seg, tredje del tar for seg operativ kommunikasjon og den fjerde delen gir et bilde av hvordan kommunikasjon tas ut til velgerne. Tarjei Skirbekk har i en årrekke jobbet med politisk kommunikasjon og strategi for Arbeiderpartiet. Han er i dag ansatt i Statoil.
*538  $aFilstørrelse: 674 KB
*650 1$aValgkamp$1324.7$2BS$9nob
*650 1$aValkamp$1324.7$2BS$9nno
*856  $uhttps://bookbites.com/no/velkommen-til-bookbites-troms/$zLån e-boka
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Dokumenter 
Send til