Forfattar
Tittel TXT: hvordan skrive selgende og profilerende reklametekster ?
Språk
Hylle
Eigar
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Denne boken er en praktisk veiledning til bruk i arbeidet med å skrive reklametekster . Den gir innsikt i hele prosessen fra før reklamen utformes: hvordan du skal legge opp den kreative strategien, hvordan idéarbeidet foregår og hvordan en god reklametekst skrives. Forfatteren har en lettfattelig tilnærming til stoffet, uten kompliserte teoretiske betraktninger. Han går gjennom 25 metoder for å skape kreativ reklame og 21 måter å skrive reklametekst på.
Har innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelege
Lånarar på venteliste
*00001123 am 2200229 4500
*001374018
*008 a 00nob 2
*015 $a0375003$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-321-0201-3$bh.$cNkr 295.00
*08231$a659.1$zh$25
*08231$a808.066$25
*096 $a659.1 S
*100 0$aStrøm, Ole$d1946-$jn.
*24510$aTXT$bhvordan skrive selgende og profilerende reklametekster ?$cOle Strøm
*260 $aTrondheim$bAkademika$ccop. 2013
*300 $a213 s.
*505 $aHar innholdsfortegnelse
*520 $aDenne boken er en praktisk veiledning til bruk i arbeidet med å skrive reklametekster . Den gir innsikt i hele prosessen fra før reklamen utformes: hvordan du skal legge opp den kreative strategien, hvordan idéarbeidet foregår og hvordan en god reklametekst skrives. Forfatteren har en lettfattelig tilnærming til stoffet, uten kompliserte teoretiske betraktninger. Han går gjennom 25 metoder for å skape kreativ reklame og 21 måter å skrive reklametekst på.
*650 1$aReklame$1659.1$2BS$9nor
*650 2$aReklametekster $0litterære virkemidler$1808.066$2BS$9nob
*850 $aLENVIK
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her
For å bli den første til å gje di meining