Forfatter
Tittel Kontakt med barn: innføring i førskolelærerens arbeid på grunnlag av observasjon
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken drøfter mange av utfordringene førskolelærere møter i arbeidet med barn. Den behandler tema som kontakt, omsorg, læring, gruppe - individ og observasjon. Forfatteren presenterer ulike dilemmaer førskolelæreren står overfor i sitt arbeid med barn i gruppe. Hvilken betydning har rammene samfunnet setter for virksomheten i barnehagen, og hvordan kan førskolelæreren og den enkelte barnehagen gjennom planlegging, organisering og tilrettelegging benytte de ressursene som barnehagen råder over, på beste måte?
1. utg. 2006
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*00137655
*008110627 2011 a 0 00nob 2
*015 $a0267256$bBIBBI
*020 $a978-82-05-41633-8$bh.$cNkr 386.00
*08231$a372.21$zh$25
*096 $a372.21 A
*100 0$aAskland, Leif$d1950-$jn.
*24510$aKontakt med barn$binnføring i førskolelærerens arbeid på grunnlag av observasjon$cLeif Askland
*250 $a2. utg.
*260 $aOslo$bGyldendal$c2011
*300 $a230 s.$bill.
*503 $a1. utg. 2006
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
*520 $aBoken drøfter mange av utfordringene førskolelærere møter i arbeidet med barn. Den behandler tema som kontakt, omsorg, læring, gruppe - individ og observasjon. Forfatteren presenterer ulike dilemmaer førskolelæreren står overfor i sitt arbeid med barn i gruppe. Hvilken betydning har rammene samfunnet setter for virksomheten i barnehagen, og hvordan kan førskolelæreren og den enkelte barnehagen gjennom planlegging, organisering og tilrettelegging benytte de ressursene som barnehagen råder over, på beste måte?
*650 1$aførskolepedagogikk$1372.21$2BS$9nor
*850 $aLENVIK
*950 0$aBarnehagepedagogikk$zFørskolepedagogikk$9nor
*950 0$aBarnehager$xUndervisning$zFørskolepedagogikk$9nor
*950 0$aPedagogikk$xBarnehager$zFørskolepedagogikk$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening