Forfatter
Tittel Bruk av kartleggingsresultater i skolen : fra data om skolen til pedagogisk praksis
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
Noter I dag har alle skoler tilgang til data om hvordan elever har det i skolen og hvilket læringsutbytte de har, men disse dataene har ingen verdi i seg selv. Det er først når de blir analysert i en lokal kontekst at grunnlaget for å forbedre den eksisterende praksis skapes. I dette heftet gis det eksempler på hvordan lærere og skoleledere kan analysere og aktivt implementere data i skolens undervisningspraksis til forbedring av den pedagogiske praksis og elevenes læringsutbytte. Heftet inngår i serien «Dette vet vi om». Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001185 am 2200205 4500
*001392777
*008 a 00nob 2
*015 $a0470667 $bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-05-49255-4 $bh. $cNkr 199.00
*08201$a371.27 $zh $223/nor
*096 $a371.27 N
*100 0$aNordahl, Thomas$d1958-$jn.
*24510$aBruk av kartleggingsresultater i skolen $bfra data om skolen til pedagogisk praksis $cThomas Nordahl
*260 $aOslo $bGyldendal akademisk$c2016
*300 $a87 s. $bfig.
*440 0$aDette vet vi om
*505 $aHar bibliografi
*520 $aI dag har alle skoler tilgang til data om hvordan elever har det i skolen og hvilket læringsutbytte de har, men disse dataene har ingen verdi i seg selv. Det er først når de blir analysert i en lokal kontekst at grunnlaget for å forbedre den eksisterende praksis skapes. I dette heftet gis det eksempler på hvordan lærere og skoleledere kan analysere og aktivt implementere data i skolens undervisningspraksis til forbedring av den pedagogiske praksis og elevenes læringsutbytte. Heftet inngår i serien «Dette vet vi om». Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aEvaluering$xElever $0skolen$1371.27$2BS $2BS $9nob
*850 $aLENVIK
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening