Forfatter
Tittel
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføring sledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold. Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk. Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføring sledelse. Har registre og noter.
1. norske utg.: Universitetsforl., 1992
Har bibliografi
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001288nam 22002531 4500
*001418592
*008050811 a 00nob 2
*015 $a0156661$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a82-05-31582-5$bh.$cNkr 559.00
*041 $heng
*08231$a658.8$zh
*090 $c658.8$dK
*100 0$aKotler, Philip$jeng.
*24010$aMarketing management
*24510$aMarkedsføring sledelse$cPhilip Kotler ; [oversettere: Tore-Jarl Bielenberg... [et al.]]
*250 $a3. utg.
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2005
*300 $aXVII, 627 s, R14$bill.
*503 $a1. norske utg.: Universitetsforl., 1992
*505 $aHar bibliografi
*520 $aDenne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføring sledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold. Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk. Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføring sledelse. Har registre og noter.
*574 $aOriginaltittel: Marketing management
*650 1$aMarkedsføring $0bedriftsøkonomi$2BS$2BS$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening