Senja bibliotek, Senjahopen

QED 5-10: matematikk for grunnskolelærerutdanningen. Bind 1
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • QED 5-10: matematikk for grunnskolelærerutdanningen. Bind 1
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • LÆREBØKER
Eier
  • BERG
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2011
Noter
  • Boka dekker de første 30 av de 60 studiepoengene i matematikk rettet mot undervisningen på 5.- 10. trinn. Boka er delt inn i en matematikkfaglig og en matematikkdidaktisk del, som begge er knyttet opp mot LK06. Boka viser hvordan både ulike deler av matematikken og teorier om læring henger sammen. Temaer som bruk av digitale verktøy, visualisering, bevis og argumentasjon og tilpasset opplæring er gjennomgående, men tas også opp spesielt i kapitler eller delkapitler. Andre temaer som tas grundig opp er det flerkulturelle aspektet ved matematikklæring og kognitive kart. Har bibliografi, innholdsfortegnelse, register
ISBN
  • 978-82-7634-890-3
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001450nam  22002291  4500 
*001428250
*008                      a          00nob 2
*015  $a0276393$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-7634-890-3$bh.$cNkr 998.00
*08231$a372.7$zh$25
*096  $aLÆREBØKER
*100 0$aHinna, Kristin$d1961-$jn.
*24510$aQED 5-10$bmatematikk for grunnskolelærerutdanningen$cKristin Ran Choi Hinna, Reinert A. Rinvold og Trond Stølen Gustavsen$nBind 1
*260  $aKristiansand$bHøyskoleforl.$c2011
*300  $a1119 s.$bkol. ill.
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register
*520  $aBoka dekker de første 30 av de 60 studiepoengene i matematikk rettet mot undervisningen på 5.- 10. trinn. Boka er delt inn i en matematikkfaglig og en matematikkdidaktisk del, som begge er knyttet opp mot LK06. Boka viser hvordan både ulike deler av matematikken og teorier om læring henger sammen. Temaer som bruk av digitale verktøy, visualisering, bevis og argumentasjon og tilpasset opplæring er gjennomgående, men tas også opp spesielt i kapitler eller delkapitler. Andre temaer som tas grundig opp er det flerkulturelle aspektet ved matematikklæring og kognitive kart.
*650 1$aMatematikk$xUndervisning$0før- og grunnskolen$1372.7/044$2BS$2BS$9nor
*700 0$aRinvold, Reinert A.$d1964-$emedforf.$jn.
*700 0$aGustavsen, Trond Stølen$d1970-$emedforf.$jn.
*850  $aBERG
*900 0$aStølen Gustavsen, Trond$zGustavsen, Trond Stølen$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Senja bibliotek, avd. Senjahopenarbeidsrom lærere