Forfatter
Tittel Leseforståelse: lesestrategier og studieteknikk for de første skoleårene
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boka gir en oversikt over aktuell leseforskning og hvilke tiltak som kan settes inn tidlig for å utvikle en dyp leseforståelse. Lærerens aktive undervisning og veiledende rolle er helt fra førskolen av avgjørende for elevenes fremtidige leseforstålelse. Det gjøres rede for tre forskningsbaserte modeller med dokumentert langsiktig effekt. Videre presenteres et stort antall ulike anvendelsesmodeller.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001193nam 22002411 4500
*001466222
*008 a 00nob 2
*015 $a0263878$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-7522-378-2$bh.$cNkr 340.00
*041 $hswe
*08231$a372.41$zh$25
*096 $aLÆREBØKER
*100 0$aWestlund, Barbro$jsv.
*24010$aAtt undervisa i läsforståelse
*24510$aLeseforståelse$blesestrategier og studieteknikk for de første skoleårene$cBarbro Westlund
*250 $aBokmålsutg.
*260 $aVollen$bTell$ccop. 2010
*300 $a288 s.$bill.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
*520 $aBoka gir en oversikt over aktuell leseforskning og hvilke tiltak som kan settes inn tidlig for å utvikle en dyp leseforståelse. Lærerens aktive undervisning og veiledende rolle er helt fra førskolen av avgjørende for elevenes fremtidige leseforstålelse. Det gjøres rede for tre forskningsbaserte modeller med dokumentert langsiktig effekt. Videre presenteres et stort antall ulike anvendelsesmodeller.
*574 $aOriginaltittel: Att undervisa i läsforståelse
*650 1$aLesing$xUndervisning$0før- og grunnskolen$1372.41$2BS$2BS$9nor
*850 $aSENJA
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening