Senja bibliotek, Senjahopen

Håndtering av utfordrende atferd: elever som strever, trenger voksne som forstår!
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Håndtering av utfordrende atferd: elever som strever, trenger voksne som forstår!
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • LÆREBØKER
Eier
  • SENJA
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2023
Noter
  • En av de mest grunnleggende faktorene for å ha det bra er opplevelsen av å høre til. Det kan være mange ulike grunner til at elever ikke kjenner på denne tilhørigheten i skolen. Ofte ser vi at elever er sin egen verste fiende, fordi de dømmer seg selv ned. Elever som strever med å regulere følelsene sine, har ofte en negativ selvfølelse, og det kan være vanskelig å inkludere dem i fellesskapet. De utfordrer både seg selv, medelever og oss og framprovoserer ofte kraftige følelser hos andre. For å jobbe godt med alle elevene i klassen kan det være nyttig å systematisere arbeidet rundt de elevene som strever ekstra. Elevens plan er et verktøy som vil hjelpe deg med denne systematikken.
ISBN
  • 978-82-450-4489-8
Tilgjengelige
  • 2/3
Venteliste
  • 0 (0)
*00001874pam  22002411  4500
*001529094
*008231024                a       0  00nob 2
*015  $a0699243$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-450-4489-8$bheftet$cNkr 195.00
*08201$a371.93$zh$223/nor/20231121
*096  $aLÆREBØKER
*100 0$aSmedsplass, Jannike$d1976-$jn.$0(NO-TrBIB)7063269
*24510$aHåndtering av utfordrende atferd$belever som strever, trenger voksne som forstår!$cJannike Smedsplass
*250  $a1. utgave
*260  $aBergen$bFagbokforlaget$c2023
*300  $a65 sider$billustrasjoner i farger
*520  $aEn av de mest grunnleggende faktorene for å ha det bra er opplevelsen av å høre til. Det kan være mange ulike grunner til at elever ikke kjenner på denne tilhørigheten i skolen. Ofte ser vi at elever er sin egen verste fiende, fordi de dømmer seg selv ned. Elever som strever med å regulere følelsene sine, har ofte en negativ selvfølelse, og det kan være vanskelig å inkludere dem i fellesskapet. De utfordrer både seg selv, medelever og oss og framprovoserer ofte kraftige følelser hos andre. For å jobbe godt med alle elevene i klassen kan det være nyttig å systematisere arbeidet rundt de elevene som strever ekstra. Elevens plan er et verktøy som vil hjelpe deg med denne systematikken.
*650 1$aAtferdsvansker$0spesialpedagogikk$1371.93$2bibbi$41110735$9nob
*850  $aSENJA
*856  $aaja.bs.no$nBiblioteksentralen, Oslo$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/fa0c9d25-1126-4bc9-95b2-12a12f27e7c5/original.jpg$3Omslagsbilde
*856  $aaja.bs.no$nBiblioteksentralen, Oslo$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/fa0c9d25-1126-4bc9-95b2-12a12f27e7c5/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
*950 0$aAtferdsproblem$zAtferdsvansker$0spesialundervisning$9nob
*996  $uhttps://bibbi.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6475&db=bibbi&ID=760426&SU=6475$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Bilder 
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Senja bibliotek, avd. SenjahopenLærerressurser lærerrom
Ex2Tilgjengelig Senja bibliotek, avd. SenjahopenLærerressurser lærerrom
Ex3Utlånt09.02.2024Senja bibliotek, avd. SenjahopenLærerressurser lærerrom