Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Emne
År
Noter Elledone II
19 år gamle Tau Hong Olsen har operert inn en mikrobrikke i bakhodet og blitt medlem i nettsam.funnet Veven. Forstår han fullt ut konsekvensene av det han har gjort? Meninxpandemien har gjort at alle lever isolert, og Tau har mistet både foreldrene og vennene sine. Chipen gjør det enklere å komme i kontakt med andre. Men er egentlig folk i Veven den de gir seg ut for å være? Tau er en anerkjent spillutvikler. Han har vokst opp med seiling og har krysset Atlanteren i foreldrenes seilbåt Eledone. Ix, skaperen av nettsamfunnet Veven, ber Tau om å utvikle en virtuell atlanterhavskryssing for datteren til en kunde. Tau bruker chipen til å skape en virkelighetsnær seilas med alt fra delfiner og flyvefisker til squaller, stormer og blikkstille hav. Han vil at kunden skal oppleve hvordan alt faktisk er på en seilbåt på Atlanteren. Etter hvert innser Tau at Ix har sine egne planer for chipen. Planer som er så livstruende for Tau at han blir kastet ut i en kamp for sin egen eksistens. Fortelling for ungdomstrinnet.
1. utgave 2022
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002575pam 22004091 4500
*001532744
*008240103 j 0 10nob 2
*015 $a0717597$bBIBBI
*019 $amu$bl$dR
*020 $a978-82-8301-071-8$binnbundet$cNkr 349.00
*100 0$aSvensli, Marie Lødrup$d1965-$jn.$0(NO-TrBIB)1669191003425
*24510$aEledone II$cMarie Lødrup Svensli
*250 $a2. utgave
*260 $a[Oslo]$bFlyt forlag$c[2023]
*300 $a251 sider
*500 $aElledone II
*503 $a1. utgave 2022
*520 $a19 år gamle Tau Hong Olsen har operert inn en mikrobrikke i bakhodet og blitt medlem i nettsam.funnet Veven. Forstår han fullt ut konsekvensene av det han har gjort? Meninxpandemien har gjort at alle lever isolert, og Tau har mistet både foreldrene og vennene sine. Chipen gjør det enklere å komme i kontakt med andre. Men er egentlig folk i Veven den de gir seg ut for å være? Tau er en anerkjent spillutvikler. Han har vokst opp med seiling og har krysset Atlanteren i foreldrenes seilbåt Eledone. Ix, skaperen av nettsamfunnet Veven, ber Tau om å utvikle en virtuell atlanterhavskryssing for datteren til en kunde. Tau bruker chipen til å skape en virkelighetsnær seilas med alt fra delfiner og flyvefisker til squaller, stormer og blikkstille hav. Han vil at kunden skal oppleve hvordan alt faktisk er på en seilbåt på Atlanteren. Etter hvert innser Tau at Ix har sine egne planer for chipen. Planer som er så livstruende for Tau at han blir kastet ut i en kamp for sin egen eksistens. Fortelling for ungdomstrinnet.
*521 $aAlder: Ungdom 13-16 år
*532 $aKulturfond
*650 2$aEpidemier$1614.4$2bibbi$41112795$9nob
*650 2$aVirtuell virkelighet$1006.8$2bibbi$41124366$9nob
*650 2$aTenåringsgutter $1305.2351$2bibbi$41143111$9nob
*655 2$aRomaner$2ntsf$4https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/258$9nob
*655 2$aFantastisk$2ntsf$4https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/91$9nor
*700 0$aEllingsen, Leif Erik$d1962-$eomsl.des.$jn.$0(NO-TrBIB)10065245
*74001$aElledone II
*900 0$aLødrup Svensli, Marie$d1965-$jn.$zSvensli, Marie Lødrup$9nor
*950 0$aFarsotter$zEpidemier$9nob
*950 0$aPandemier$zEpidemier$9nob
*950 0$aVR$zVirtuell virkelighet$9nob
*950 0$aKunstig virkelighet$zVirtuell virkelighet$9nob
*950 0$aVirtual reality$zVirtuell virkelighet$9nob
*950 0$aGutter 12-20 år$zTenåringsgutter $9nob
*950 0$aRoman$zRomaner$9nob
*996 $uhttps://bibbi.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6475&db=bibbi&ID=762677&SU=6475$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening