Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Emne
År
Noter Multi gir læreren praktisk hjelp i klasserommet. Læreren får konkrete tips til hvordan lærestoffet kan tilpasses hver enkelt elev. * holder faglig fokus holdes over lengre tid, noe som gir anledning til fordypning og solid forståelse* har gradvis abstrahering fram mot den formelle matematikken* legger vekt på sammenhenger og strukturer i faget* stimulerer elevenes egne initiativ* veksler mellom utforsking og problemløsing og drill, fakta- og ferdighetstrening* bruker varierte arbeidsformer* bruker digitale hjelpemidler til faglig læring
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001548nam 22003015 4500
*001428984
*008070307s2008 no ar 00mul 9
*015 $a150083845$bBokbasen AS
*019 $bl$dL
*020 $a978-82-05-35629-0$bh.
*025 $a9788205356290
*0410 $anobnno
*096 $aLÆREBØKER
*10010$aAlseth, Bjørnar$d1965-$8m
*24510$aMulti 6b$blærerens bok$bmatematikk for barnetrinnet
*260 $aOslo$bGyldendal undervisning$c2008
*300 $a142 s.$bill.$c22 x 30 cm
*520 $aMulti gir læreren praktisk hjelp i klasserommet. Læreren får konkrete tips til hvordan lærestoffet kan tilpasses hver enkelt elev. * holder faglig fokus holdes over lengre tid, noe som gir anledning til fordypning og solid forståelse* har gradvis abstrahering fram mot den formelle matematikken* legger vekt på sammenhenger og strukturer i faget* stimulerer elevenes egne initiativ* veksler mellom utforsking og problemløsing og drill, fakta- og ferdighetstrening* bruker varierte arbeidsformer* bruker digitale hjelpemidler til faglig læring
*650 0$aMatematikk 6. årstrinn$2Udir$9nob
*650 0$aMatematikk 6. årssteg$2Udir$9nno
*650 0$d6. trinn$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$d6. trinn$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$bLærerveiledninger$2Bokasen AS$9nob
*650 0$bLærarrettleiingar$2Bokasen AS$9nno
*70010$aNordberg, Gunnar$eforf.$jNO$8m
*70010$aRøsseland, Mona$eforf.$jNO$8f
*70010$aTryti, Anne$eillustr.$jNO$8f
*70010$aHolth, Børre$eillustr.$jNO$8m
*850 $aBERG
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening