Senja bibliotek, Senjahopen

Språk- og leseveiledning: i teori og praksis
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Språk- og leseveiledning: i teori og praksis
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • LÆREBØKER
Eier
  • BERG
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2009
Noter
  • Denne boken om språk- og leseveiledning er ment som en håndbok for veiledere, kommunal ledelse, skoleledelse og lærere. Boken har to deler hvor den første delen har kapitler med et generelt innhold. Her berøres temaer som skoleledelse, foreldregrupper, leseveilederen som innovatør, ulike veiledningsroller og foreldresamarbeidet. I tillegg presenterer en rektor hvordan hun på sin skole har brukt sin språk- og leseveileder. I del to finner vi den didaktiske delen. Den tar blant annet for seg matematiske ferdigheter, forebyggende arbeid med språk og begreper i tale og skrift og tilrettelegging av leseopplæring. Har bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, internettadresser, register
ISBN
  • 978-82-02-28347-6
Tilgjengelige
  • 2/2
Venteliste
  • 0 (0)
*00001376nam  22002051  4500 
*001416780
*008                      a          00nob 2
*015  $a0241778$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-02-28347-6$bh.$cNkr 478.00
*08231$a372.41$zh$25
*096  $aLÆREBØKER
*24500$aSpråk- og leseveiledning$bi teori og praksis$cJørgen Frost (red.) ; [oversetter. Karin Elisabeth Ellefsen]
*260  $a[Oslo]$bCappelen akademisk$c2009
*300  $a429 s.$bfig.
*505  $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, internettadresser, register
*520  $aDenne boken om språk- og leseveiledning er ment som en håndbok for veiledere, kommunal ledelse, skoleledelse og lærere. Boken har to deler hvor den første delen har kapitler med et generelt innhold. Her berøres temaer som skoleledelse, foreldregrupper, leseveilederen som innovatør, ulike veiledningsroller og foreldresamarbeidet. I tillegg presenterer en rektor hvordan hun på sin skole har brukt sin språk- og leseveileder. I del to finner vi den didaktiske delen. Den tar blant annet for seg matematiske ferdigheter, forebyggende arbeid med språk og begreper i tale og skrift og tilrettelegging av leseopplæring.
*650 1$aLesing$xUndervisning$0før- og grunnskolen$1372.41$2BS$2BS$9nor
*700 0$aFrost, Jørgen$d1944-$ered.$jd.
*700 0$aEllefsen, Karin Elisabeth$d1946-$eovers.$jn.
*850  $aBERG
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Senja bibliotek, avd. Senjahopenarbeidsrom lærere
Ex2Tilgjengelig Senja bibliotek, avd. Senjahopenarbeidsrom lærere