Forfatter
Tittel Barns utvikling i skolealder
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken gjør rede for barns endringer i skole- og ungdomsalder. Forfatteren gir innblikk i barn og unges typiske væremåte på sentrale utviklingsområder som biologisk betinget utvikling, sosial utvikling, emosjonell utvikling og kognitiv utvikling. Forskjeller i barn og unges utvikling er også drøftet. Boka består av 11 kapitler som blant annet tar for seg motorisk utvikling, sosiale relasjoner, emosjoner og temperament, språk, begreper og kommunikasjon og moral. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001086pam 22002051 4500
*001419786
*008 a 00nob 2
*015 $a0524349$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-56049-2$bh.$cNkr 349.00
*08201$a155.4$zh$223/nor
*090 $c155.4$dH
*100 0$aHaugen, Richard$d1941-$jn.
*24510$aBarns utvikling i skolealder$cRichard Haugen
*260 $aOslo$bCappelen Damm$c2017
*300 $a183 s.$bkol. ill.
*505 $aHar bibliografi, register
*520 $aBoken gjør rede for barns endringer i skole- og ungdomsalder. Forfatteren gir innblikk i barn og unges typiske væremåte på sentrale utviklingsområder som biologisk betinget utvikling, sosial utvikling, emosjonell utvikling og kognitiv utvikling. Forskjeller i barn og unges utvikling er også drøftet. Boka består av 11 kapitler som blant annet tar for seg motorisk utvikling, sosiale relasjoner, emosjoner og temperament, språk, begreper og kommunikasjon og moral. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aBarnepsykologi $1155.4$2BS$9nor
*950 0$aPsykologi$xBarn$zBarnepsykologi $9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening