Forfatter
Tittel Noe innen media : situasjonsrapport fra norsk journalistikk : har det klikket for pressen?
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Tidligere fikk vi et mediert og redigert bilde fra mediene og journalistene. Men i løpet av kort tid har dette endret seg drastisk - nå er «alle» med på å skape mediebildet, noe som har ført til store endringer i hvordan vi opplever verden rundt oss. Boka ser med et tankevekkende og galgenhumoristisk blikk på endringer og et mulig sammenbrudd i de tradisjonelle mediene. Hvilke utfordringer står de gamle mediehusene overfor dersom de ikke tilpasser seg de nye mediene godt nok? Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001172 am 2200205 4500
*001394775
*008 a 00nob 2
*015 $a0497377 $bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-52732-7 $bib. $cNkr 349.00
*08201$a302.23 $zh $223/nor
*090 $c302.23 $dH
*100 0$aHegtun, Halvor$d1961-$jn.
*24510$aNoe innen media $bsituasjonsrapport fra norsk journalistikk : har det klikket for pressen? $cHalvor Hegtun og Sven Egil Omdal
*260 $a[Oslo] $bCappelen Damm$c2016
*300 $a286 s.
*520 $aTidligere fikk vi et mediert og redigert bilde fra mediene og journalistene. Men i løpet av kort tid har dette endret seg drastisk - nå er «alle» med på å skape mediebildet, noe som har ført til store endringer i hvordan vi opplever verden rundt oss. Boka ser med et tankevekkende og galgenhumoristisk blikk på endringer og et mulig sammenbrudd i de tradisjonelle mediene. Hvilke utfordringer står de gamle mediehusene overfor dersom de ikke tilpasser seg de nye mediene godt nok? Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aMassemedia$1302.23$2BS $9nob
*700 0$aOmdal, Svein Egil$d1953-$emedforf. $jn.
*950 0$aMedier $zMassemedia $9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening